Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

وبلاگ مهاجرت به کانادا هنوز زنده است

وبلاگ مهاجرت به کانادا هنوز زنده است 

 

پس از مدتها دوری با مدیریت جدید باز می گردیم . منتظر انتشار مطالب جدید از تحولات کانادا و سسکچوان باشید . 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین حسینی 1388/08/19 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام خدمت تمامی همکاران گرامی.میخواستم بگم من یک فرد افغانی هستم که اکنون ساکن ایران هستم.شغلم جوشکاری هست و دو سال سابغه کار دارم.آیا من میتوانم به کشور کانادا مهاجرت کنم؟من میخواهم برای کار به این کشور مهاجرت کنم.لطفا جوابم را به این آدرس ایمیل کنید:
mohamad_h206@yahoo.com

صبا 1388/08/20 ساعت 01:40 ب.ظ http://immigrantdoctor.wordpress.com

سلام خیلی عالیه من شما رو در وبلاگم لینک کردم و از مطالبتون هم کمک گرفتم (با ذکر منبع!). موفق باشید.

nazemi 1388/08/27 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام
من حیدر ناظمی هستم متاهل و دارای سه فرزند.تصمیم به مهاجرت به استان سسکچوان گرفتم.لطفا در مورد کار و زندگی در آنجا برایم توضیح دهید. متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد