Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

معرفی خودرو های رایج در کانادا

بنا به درخواست های متعدد عزیزان این بار نیز مطالبی در مورد خودرو های رایج در کانادا آماده کردیم.

پس بدون وقفه به سراغ اصل مطلب و معرفی خودرو های  ذیل می پردازیم .

1- خودرو شورولت مالیبو مدل 2008 به قیمت تقریبی 16000 دلار

2- خودروی تویوتا کمری 2007 که حتما دوستانمان در ایران با آن آشنایی دارند این خودرو این روزها در کانادا با افت قیمت شدیدی همراه بوده و مدلی که تصویر آنرا می بینید تقریبا .....نفس هاتون رو حبس کنید.... 4600 دلار قیمت گذاری شده و کاملا هم سالم هست.

3- این خودرو یک اینفینیتی 2006 است که با توجه به SUV بودنش به نظرم واقعا قیمتش مقرون به صرفه است . این خودرو 6000 دلار قیمت دارد.

4- به به  , این باز همون خودرو نازنین منه . کادیلاک DTS مدل 2008 با قیمت 30000 دلار , کافیه یه سری به سایت کادیلاک بزنید و امکاناتش رو ببینید . خواهید دید که واقعا 3 برابر این پول ارزش داره .

5- نهایتا پونتیاک G6 به قیمت 8000 دلار که قبلا هم در مطالب پیشین گفتم با توجه به قیمتش ماشین خوب و مناسبیه.

خودرو های رایج در کانادا

 ================================================

حامد

نظرات 11 + ارسال نظر

من عاشق ماشینهای آمریکائیم

عشقتان مستدام

خورشید 1387/11/23 ساعت 09:40 ق.ظ http://hinightsun.blogfa.com/

سلام . وای خدای من .بعنی تویوتا کمری این قیمتو داره . نکنه فقط ظاهر رو داره و از داخل و موتور و .......داغونه ؟؟؟!!!!
مرسی .مطلب خوبی بود

بعضی موقع این کانادایی ها به سرشون میزنه قیمت هایی می دن که آدم نمی دونه به مخشون شک کنه یا به ماشینشون

مجید 1387/11/23 ساعت 01:02 ب.ظ

بسی حال کردیم

دست شما درد نکنه

حالتان پایدار باد

naghmeh 1387/11/23 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام. من بار اوله که میام وبلاگ شما. ذوق زده شدم با این پست. اخه راستش دارم میام کانادا و اگه نخندین یکی از چیزایی که اونجا خیلی دوست دارم اینه که قیمت ماشین با ایران قابل مقایسه نیست!
باز هم سر می زنم.

خیلی خوش اومدید. سر زدید, بی نظر بیرون نرید

رامین 1387/11/23 ساعت 09:19 ب.ظ

پس این آقا چی میگه؟

http://byebyecanada.blogfa.com

راستش من نفهمیدم این آقا چی میگه

ای ول.این تویوتا خیلی با حال بود.پام برسه اونجا روز اول میرم سراغش:))
ممنون از اطلاعات ارزشمندتون

محسن 1387/12/01 ساعت 03:15 ق.ظ

اول یک خسته نباشید بابت نقل مکان به بلاگ اسکای بعدم یک سلام گرم خدمت شما دوست عزیز
خدایی واقعیه ؟؟؟یکی از دوستان وبلاگ نویس میگفت کمری ۱۸۰۰۰ دلاره؟؟؟
بعد چند تاسوال دارم برام خیلی مهمه ،حسابی مخم رو تعطیل کرده اول اینکه اونهایی که برای کبک اقدام میکنند میتونند بعد از اومدن کانادا برند یک جای دیگه زندگی کنند مثلا همین ساسکاچوان یا انتاریو؟
بعد اینجا برای ادامه تحصیل مدرک فوق لیسانس ایران رو قبول می کنند (میخوام ارشد بخونم مهمه مدرکت ْزاد باشه یا سراسری)، شنیدم اصلا مدرک آزاد و علمی کاربردی و پیام نور و حتی در مقطع لیسانس هم قبول نمی کنن درسته؟؟؟
حالا یک سوال دیگه اگر طرف لیسانسش علمی کاربردی باشه یا پیام نور ولی ارشد رو دانشگاه تهران خونده باشه تکلیفش چیه مدرکش رو قبول می کنن؟؟؟
در آخر از شما خواهش می کنممن رو در زمینه سوالاتم خصوصا قسمت ادامه تحصیل راهنمایی کنید.
براتون آرزوی موفقیت میکنم و به خدای بزرگ میسپارمتون
سربلند وپیروز باشید.

شاهین 1387/12/08 ساعت 09:23 ق.ظ

در پی مطلبی جدید آوارهترینیم

سمیرا 1387/12/09 ساعت 02:30 ق.ظ

عالی بود.جمع و جور و کاربردی.ممنون

[ بدون نام ] 1388/02/26 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام واقعا جالب بود من از طرفدارارای پروپاقرص شمام میشه منو اد کنید
www.ir2can.blogfa.com

حمید 1388/02/30 ساعت 05:08 ب.ظ http://ir2ca.blogfa.com

من هم توی ایران یه پراید از لیزینگ غدیر خرید با اقساطش ۱۲ میلیون برام تموم شد. حالا هم که دارم میرم کانادا ۵ تومن هم ازم نمیخرن. تازه حدود ۱ تومن هم خرجش کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد