Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

آرشیو نام تمام وکلای کانادا

خیلی از دوستان ایمیل می زنند و پس از ابراز لطف می پرسند که فلانی و کیل هست یا مشاور هست؟ چجوری میشه فهمید فلانی وکیله یا مشاور....که جواب به تک تک  اون سوالات هم کمی دشواره .  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Majid 1387/10/22 ساعت 09:56 ق.ظ

خیلی خوب بود

خوبی از خودتونه

بی تا 1387/10/22 ساعت 03:03 ب.ظ

مرسی برای این همه زحمت

خواهش می کنم .امیدوارم مفید واقع بشه

سلام
من توی یکی از پستهاتون یک سوال پرسیدم نمیدونم چرا سوالم ثبت نشده ؟

سلام دوست من فکر می کنم سوال و جواب شما این بود که در پست ۱۵ شرکت کار آفرین مطرح کرده بودید ثبت شده است :
------------------------------------------------------------------------------
سلام من هنوز فرصت نکردم وبلاگ شما رو کامل بخونم ولی همینطوری که دیدم معلومه خیلی کامله
من یک سوال داشتم من راجع به کبک و فدرال تقریبا یک سری اطلاعات دارم ولی از این استان و نحوه مهاجرت به اون چیزی نمیدونم میشه لطفا توضیح بدید یا اگه قبلا گفتید آدرسشو بدید؟
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام مهاجر کانادا
می تونید در سمت چپ وبلاگ قسمت جستجو در سسکچوان عبارت SINP رو سرچ کنی کلیه مطالب مربوط به مهاجرت به استان سسکچوان و قوانین مربوطه را پیدا می کنی .
پیروز باشی

omid 1387/10/23 ساعت 11:00 ب.ظ http://bia2canada.blogfa.com

salam
mikhastam beporsam shoma vakili mishnasid ke dar gereftane panahandegi canada khebre bashe
???
mamnoon misham age javabe mano bedid
ba tashakor

نه متاسفانه دوست من
چون اغلب وکلای ایرانی به هر دلیل هموطنان متقاضی پناهندگی رو قبول نمی کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد