Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

جستجو و کاریابی در کانادا

یکی از مشکلات مهاجران یا افرادی که قصد مهاجرت دارند , یافتن کار است , مخصوصا اینکه افرادی که از طریق اسکیلد ورکر اقدام می کنند اگر پیشنهاد کار از کانادا داشته باشند امتیاز بالاتری خواهند آورد. اما از آنجا که بسیاری از سایتهای کار یابی بیشتر تبلیغاتی شده اند و بسیاری از کارهایی که ارائه می دهند کارهای کارگری است و مناسب حال متخصصین و دوستان جویای جاب آفر نمی باشد. لذا تصمیم گرفتم چند سایت مفید و کاربردی جهت یافتن کار مورد نظر معرفی کنم .

 ضمنا برخی از سایتهای زیر کاها را اختصاصا در استان سسکچوان معرفی می کنند . امید است که مورد توجه سسکچوان جویان قرار گیرد.

ضمنا در نظر داشته باشید هر کارخانه , تولیدی , مجموعه کاری معمولا در سایت خود بخشی را برای استخدام نیروی انسانی در نظر می گیرند . پس با جستجو در وبسایت آنها نیز می توان به موارد خوبی رسید به عنوان مثال وبسایت 15 کارفرما ( کارآفرین ) سسکچوان می تواند منبع و مبدا مناسبی باشد. 

 

 

 جستجو کنید , نا امید نشوید , زندگی زیباست .

http://www.eluta.ca/

http://regionalhelpwanted.com/saskatoon-jobs?SN=175

http://working.canada.com/

http://www.saskjobs.ca/

www.workopolis.ca 

www.monster.ca

نظرات 7 + ارسال نظر
لاله 1387/10/18 ساعت 05:34 ب.ظ http://barani.ca

سلام آقای سیاوش عزیز.
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.
مطمئنم برای هموطنانی که قصد مهاجرت به کانادا رو دارن و همچنین مهاجرایی که به دنبال موقعیت های شغلی بهتر هستند مطالبتون بسیار مفید خواهد بود.متاسفانه خیلی از هموطنان که به کانادا مهاجرت میکنند مقصد اصلی و نهایی خودشون رو شهرهایی مثل تورنتو ،مونترال و ونکوور قرار میدن در حالی که میتونن موقعیت های بهتری رو تو شهر های دیگه داشته باشن.اما به راهنمایی و اطلاعاتی نیاز دارن که این شهرها و موقعیتها رو بشناسند.وبلاگ شما راهنمای خوبی برای این دوستان خواهد بود.
شاد و پیروز باشید.

متشکرم لاله خانم
همیشه به وبلاگتون سر میزنم .کاملا درست می گید.
شاد و ژاینده باشید

مهدی 1387/10/19 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز.
خسته نباشی.
یک سوال؟!
با توجه به لیست جدیدی که برای مشاغل مورد نیاز مهاجرت از طریق کارگر ماهر اعلام کرده اند کسی میتونه رشته ای که بر اساس اون اقدام به تکمیل و ارسال فرم کرده عوض کنه و تو یک رشته دیگه که فعالیت بسیار مشابه داره و میتونه سابقه کاری برای اون هم بگیره و جزء لیست جدید هم هست اقدام کنه؟
اگر امکانش هست میتونید توضیح بدید چطوری میشه اینکار را کرد.
ممنون میشم اگر جواب این سوال را بدید.
امیدوارم در سرمای اونجا علاوه بر دمتون ِ دلتون هم گرم باشه

سلام دوست من آقا مهدی
تا اونجا که من اطلاع دارم چون شما در فرمهای مربوطه سوابق کاری خودتون رو دقیقا لیست کردید. به احتمال زیاد این شغل جدید که مد نظرتونه در اون مشاغل آورده نشده , فکر نمی کنم بشه کاری کرد و نوعی تناقض به وجود می آد در اطلاعات ارئه شده شما ( فکر نمی کنم شدنی باشه ) البته این نظر شخص منه . و شما باید با یکی از این وکلا مشاوره داشته باشید.

مجید 1387/10/19 ساعت 09:49 ق.ظ

مثل همیشه مفید

موفق باشید

ممنون

سلام.ممنون .خیلی مفید بود.
آیا پیشنهاد کار فقط باعث افزایش امتیاز میشه یا کلا باعث تعجیل در پروسه هم میشه؟

سلام دوست من باید دونست که بصورت رسمی فقط به افزایش امتیاز شما کمک می کنه اما زمان مصاحبه تاثیر بسیار مثبتی در نظر آفیسر مهاجرت خواهد داشت.

شهرام 1387/10/21 ساعت 06:35 ب.ظ

با سلام. من تازگی با سایت شما اشنا شدم.از دست اندرکاران ان سپاسگزارم.

خواهش می کنیم

مسیب 1387/10/21 ساعت 11:52 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
از دوستان عزیز خواهش می کنم هر کس در مورد پرستاری در کانادا اطلاعات داره به این وبلاگ مراجعه کنه و اطلاعاتش را بنویسه یا به ایمیل من بفرسته
با تشکر

اگر کسی به این دوستمون کمک کنه ما هم تشکر می کنیم

علیرضا 1387/10/24 ساعت 11:34 ق.ظ http://ali_reza_naseri@yahoo.com

سلام . مرسی از راهنمائی شما
می خواستم بدونم که این موافقت افسر مهاجرت با پرونده من به منزله دریافت فایل نامبر هست یا نه؟

خواهش می کنم
بلی در واقع مدتی بعد قبولی به شما اعلام خواهد شد که به منزله اپروو approve شدن خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد