Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

گفته های وزیر مهاجرت کانادا....

 «جیسون کندی» وزیر جدید مهاجرت ، شهروندی و امور چند فرهنگی کانادا، طی سخنانی، بر عزم دولت بر ادامه پذیرش مهاجر از سراسر جهان تأکید کرد.
وی که در وینی پگ سخن می گفت افزود:« همانگونه که موضوع مهاجرت نقش بسیار مهمی را در گذشته کشور ما بازی می کرد، در آینده نیز ما با همان قدرت و ظرفیت، به پذیرش مهاجران ادامه می دهیم».
وی همچنین گفت:«کانادا به عنوان یکی از مقصد های محبوب متخصصین و سرمایه گذاران دنیا مشهور است و این امر مدیون سیستم باز و احترام به فرهنگ ها و عقیده های گوناگون در اینجاست که باعث قدرتمندی ما شده است».
وزیر جدید مهاجرت که پس از به قدرت رسیدن مجدد محافظه کاران در ماه گذشته، به این سمت منصوب شد، خاطر نشان ساخت، فعالیت ها برای پیوستن اعضای خانواده مهاجران به یکدیگر، پذیرفتن پناهندگان و بالاخره ، حمایت و پشتیبانی از اقتصاد کانادا، از جمله برنامه های دیگر او خواهد بود.
آقای کندی با اشاره به وجود دست کم 800،000 پرونده متقاضیان مهاجرت ، آن را میراث دولت لیبرال قبلی دانست و افزود:« سیستم قبلی پذیرش مهاجر که موجب انتظارهای طولانی برای متقاضیان می گشت، باعث انصراف بسیاری از متخصصین و سفر آنها به کشورهایی مثل استرالیا و نیوزلند می گردید. به همین دلیل دولت محافظه کار با ارائه سیستم جدید، درصدد جذب افراد و تخصصهای مورد نیاز کشور و اولویت بندی آنها بوه است».
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تشریح سایر برنامه هایی در خصوص گسترش و طبقه بندی سیستم پذیرش مهاجر به تصویب رسیده، ازجمله طرح پذیرش دانسجویان و کارگران موقت به عنوان مهاجر دائم (Experience Class) پرداخت و از طرح 1.4 میلیارد دلاری برای توسعه سرویس های ویژه کمک به تازه واردین خبر داد.
اضافه می شود آقای کندی، 40 سال سن دارد و نماینده محافظه کار پارلمان فدرال از شهر کلگری است.
وی متولد انتاریو بوده اما در ایالت ساسکچوان بزرگ شده است.
-------------------------------------------------------------------------------- 

نقل از سایت ایرانتو

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی 1387/09/08 ساعت 12:19 ب.ظ http://mehdi5825.persianblog.ir

لذت بردم ، ازتون ممنونم ... امیدوارم این سخت گیریها نسبت به ایرانیها کمتر بشه...

مریم 1387/09/12 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام . اگر ممکن است درموردنحوه اقدام متخصصین برای این
استان توضیح بدهیدواینکه جاب آفر رابه چه شکلی می توان گرفت؟

سامان 1387/09/13 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام خسته نباشین سوالی داشتم من و خانوادم شرایط سرمایه گذاری رو داریم شما که تجربه زندگی در این استان دارین چه کاری خوبه برای سرمایه گذاری یعنی با ۱۵۰ هزار دلار... ایا وکیل کمک میکنه به ما که شناختی نداریم من تجربه بیزینس دارم اما نسبت به ایران و بازار اینجا و دیگه تجربه ای در کشاورزی و معدن و... ندارم پیشنهاد شماچیه یا از تجربه های دیگران که در کار سرمایه گذاری موفق شدن اطلاع دارین لطفا بگین (البته بجز کار املاک در پست قبلی خوندم ایرانی موفق) ممنون میشم جوابمو بدین.

سلام آقا سامان عزیز
راستش سوالتون خیلی کلی هست و پاسخ به اون کمی دشواره!
در مورد اینکه آیا وکیلتون می تونه کمکتون کنه باید از خودشون بپرسید ولی اینرو بدونید که اگر شرایط سرمایه گذاری رو داشته باشید خیلی نگران نباشید چون کافیه بتونید فقط ۶ ماه اینجا خودتون رو بچرخونید اونوقت حساب همه چی دستتون می آد . درباره اینکه چه کاری خوبه شروع کنید .قصد دارم تا چند روز آینده لیستی از کارهایی که اینجا خوب می چرخه رو اعلام کنم تا اونایی که به کارشون می آد بتونند استفاده کنند .
شاد باشی

سلام ... از آشنایی با شما و وبلاگتون بسیار خوشحال شدم ... با توجه به اینکه اینجانب مهندس شیمی در گرایش پتروشیمی هستم و حدود ۱۰ سال هم سابقه کار در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی دارم و دارای مدرک زبان آیلتس ۵۰۵ هستم آیا میتوانید دانشگاهی رو برای ادامه تحصیل به من معرفی کنید که به اونجا بیام ... ضمنا بتونم همونجا اقامت بگیرم ... اگه منو کمک کنید ممنون میشم ... از زندگی در اینجا با شرایط دشوار خسته ام ... به همسر و فرزند قول دادم که به زودی شرایطشون رو تغییر بدم .... لطفا منو راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
اغلب دانشگاههای کانادا در رشته مهندسی شیمی بسیار شهره هستند ولی بهتره جهت اطلاعات بیشتر از دانشگاه سسکچوان که یکی از دانشگاههای برتر دنیاست به وبلاگ دانشجویان سسکچوان مراجعه کنید و سوالات خود را مطرح نمایید. اما شرایط دشواری است که بخواهید با داشتن فرزند و همسر جهت تحصیل به کانادا بیایید . بهر شکل گرچه من کوچکتر از اون هستم که چنین حرفی بزنم ولی احساس می کنم تصمیمتون کمی از روی احساساته و باید مراقب باشید از چاه در نیایید و به چاله بیافتید . اگر سوال دقیقتری دارید من خوشحال می شم بتونم کمک کنم.

سامان 1387/09/17 ساعت 06:32 ق.ظ

مرسی از جوابت من منتظره راهنمایی شما هستم. موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد