Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

باز هم آب و هوای کانادا

اینقدر درباره آب و هوای کانادا سوال میشه و همه سوالها هم تکراری هست تصمیم گرفتیم Temperature map کانادا رو در سمت چپ تصویر بعنوان ویجت وبلاگ با عنوان نقشه وضعیت دمای کانادا قرار بدیم . تا این امکان برای کانادا دوستان و کانادا شناسان و کاناداجویان فراهم بشه که بصورت زنده و در آنِ واحد بتونند به دمای همه نقاط کانادا اشراف داشته باشند. این تصویر با گذشت زمان و شب و روز تغییر می کنه کافیست در صورت تمایل برای به لحظه در اومدن اطلاعاتش وبلاگ رو Refresh کنید. یا کلید F5 رو بزنید. یه بار هم اطلاعات و دمای متناظر هر رنگ رو در اینجا قرار می دیم تا بوضوح قابل رویت باشه. 

رنگهای صورتی و سرمه ای و بنفش خیلی سرده 

رنگهای آبی و آبی روشن سرده  

رنگ سبز و زرد و نارنجی قرمز هم اینجا نداریم نسبتا گرمه. 

 

 

 

 

از همه اینا که بگذریم کانادا همینه! زمستوناش سرده . یادش بخیر اون زمانها که در ایران یه نوشابه به نام کانادا درای بود همه می گفتند که کانادا ( نوشابه کانادا ) سردش خوبه !!! حالا همه دوست دارند بشنوند که کانادا( کشور کانادا ) گرمتر شده . البته اون موقع که مردم سرد بودن کانادا رو دوست داشتند رفتن به کانادا هم مثل امروز سخت و پیچ در پیچ نبود. 

از بحث دور نشیم اینو می خوام بگم که بابا جان , دمای 15- با دمای 18- فرق نمی کنه آخه آقای امین ایمیل زده که فلان جا زمستون 15- هست و فلان جا 18- آیا اون 15- بهتره یا اون یکی دیگه ؟ 

امین آقا وقتی از 10- پایین تر رفتیم اصلا این چند درجه قابل تشخیص برای ما نیست مگر اینکه از 30- هم پایینتر بریم که اون وقت با دیر روشن شدن ماشین یا یخ زدن روغن داخل کمک فنر های ماشینتون می فهمید هوا خیلی پسه و بهتره امروز منزل تشریف داشته باشیم و اگر خواستید بیرون هم تشریف ببرید با لباس کاملا گرم و پوشیده هیچ اتفاقی نمی افته همینطور که واسه این کانادایی های پوست نازک اتفاقی نمی افته !!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین 1387/09/04 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام من هم با شما موافقم چون من اهل اسکی هستم پارسال که سردترین زمستون تهران بود من دمای منفی ۳۰ هم تو دیزین تجربه کردم ولی اونقدر که اسمش ترسناکه سخت نیست مخصوصا با لباس مناسب و کمی مواد گرم کننده؟//

یاد دیزین بخیر

مهدی 1388/06/13 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام. ممنونم از وبلاگتون. من اگه با ویزای کار بیام کانادا .ساسکاچوان برای یک مهندس عمران میتونه جای خوبی باشه؟ رشته من جزء ۳۸ رشته اعلام شده هستش. ممنون میشم اگه در مورد وضعیت کاری رشته عمران یکم اطلاعات به من بدین.:)

سلام ممنون از وبلاگتون من مهندس مکانیکم و سابقه 6 سال کار در شرکت نفت ایران را دارم میگویند در آلبرتا کار نفتی زیاد هست 1- در چه شهری بیشتر 2- لطفا در مورد آبو هوای آۀبرتا وشهرهای آن توضیح دهید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد