Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

اتصال شهر کوچک موس جاو به اینترنت نسل سوم

به گزارش گروه خبری وبلاگ سسکچوان شهر کوچک موس جاو ( Moose jaw ) مانند سایر شهر های کوچک استان سسکچوان به اینترنت وایر لس نسل سوم مجهز شد. 

به گزارش این گروه خبری شهر موس جاو و 5 منطقه دیگر نیز همزمان تحت پوشش شبکه انتقال اطلاعات پر سرعت با تکنولوژی EV-DO  قرار گرفتند .

با انتقال وایرلس داده ها به کمک تکنولوژی EV-DO  مشتریان شبکه سسکتل ( Sasktel ) می توانند آپلود های خود را با سرعت 350 تا 550 کیلوبیت بر ثانیه و دانلود های خود را با سرعت 2000 تا 2300 کیلوبیت بر ثانیه انجام دهند که تقریبا سرعت آن ۵ برابر از بهترین اینترنت پر سرعت در ایران بالاتر است.

شبکه مخابراتی سسکتل یکی از شبکه های اصلی مخابراتی در کانادا می باشد که مرکز آن در استان سسکچوان است و تقریبا 5200 نیروی کار تمام وقت دارد.

قابل توجه اینکه جمعیت شهر موس جاو از 35 هزار نفر تجاوز نمی کند .

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا 1387/08/21 ساعت 05:47 ق.ظ

داشتم رد مشدم دیدم که مطالب جدید گذاشتین با کلی تاخیر امیدوارم دیگه اینقدر طول نکشه همیشه سلامت و پایدار باشین.(امیدوارم که همونقدر که مشغله کاریتون زیاد شده روزیتونم زیاد شه)

ممنونم سمیرا خانم
امروز منتظر مطالب جدید باشید

رضا 1387/08/21 ساعت 01:20 ب.ظ http://reza_etaati@yahoo.com

سلام
بابا چه عجب ؟خسته نباشید.من تقریبا" هرروز به وبلاگتون سر میزنم .ولی هیچ خبری نیست .امروزخوشحال شدم دیدم آپ کردید.راستی در مورد تحصیلات که قول داده بودید یادتون نره .

ممنونم رضا جان حتما در موردش خواهیم گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد