Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

اتومبیل های کلاسیک کانادا ۲

 نمایش اتومبیل های کلاسیک کانادا در دو شهر رجاینا و سسکتون , قسمت دوم 

 

=============================================== 

نظرات شما عزیزان تعیین کننده پست های بعدی ماست .

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد قادری 1387/06/30 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.oons.blogsky.com

سلام دوست عزیز من از تو دعوت میکنم که به وبلاگ من سری بزنی و اگر از مطالب وبلاگ خوشت امد ادرس وبلاک من را در وبلاگ خودت منتشر کنی در قسمت پیوند های روزانه منتشر کنی در ضمن مطالب وبلاگ من در مورد داستان های اشقانه جوک واس ام اس طنز وعکس های خنده دار و نیز نظر یادتون نره چون با نظرات تون در بهتر شدن وبلاگ به من کمک میکنید و همچنین با نظر دادن از به روز شدن وبلاگ با خبرتون میکنم و اگر دوست داشتین نیز ادرس وبلاکتان را در وبلاگم منتشر میکنم
منتظر پاسخ شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد