Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

اتومبیل های کلاسیک کانادا ۱

وبلاگ آمریکا جون 20 روز پیش تصاویر قشنگی رو از یک گرد همایی کلکسیونر های ماشین های کلاسیک منتشر کرد که در نوع خودش کار بی نظیری بود . ما هم تصمیم گرفتیم گرچه کلکسیونر ها اینجا دور هم جمع نشدند ولی باز هم تصاویری از ماشین های کلاسیک در دو شهر رجاینا و سسکتون آماده کنیم و در چند پست متوالی تقدیم کنیم . البته بعد ماشین های کلاسیک تعداد زیادی ماشین های تاپ و به روز رو هم به نمایش خواهیم گذاشت که تصاویر اونا هم الان آماده شده . ولی خداییش عجب عکس هایی هستند !!!

درباره ماشین های کلاسیک و قدیمی باید بگم که راستش هم وقتش رو نداشتم هم اینکه پتانسیل لازم موجود نبود که اطلاعات تک تکشون رو ذکر کنم . واسه همین فعلان به عکسها قناعت کنید . ولی از اونجایی که با گشت و گذار های انجام شده استاد و کارشناس قدرتمندی در علوم خودروشناسی کانادا و آمریکای شمالی  شدم , اگر خواننده ای دوست داشت بدونه ماشین فلان با چه آپشن هایی عرضه می شه و قیمتش چنده کافیه تو بخش نظرات سوالتون رو مطرح کنید .

پس روزی منتظر چند پست درباره اتومبیل های کانادایی در دو شهر سسکتون و رجاینا باشید .

راستی این ماشین های کلاسیک که می بینید مثلا همین اولیش ( باز هم طاقت نیاوردم باید بگم ) یک فورد مدل 1911 هست و قیمتهاشون غیر این اولی که بخاطر قدمتش شاید تا 30000 $ باشه بقیشون بین 5 تا 20 هزار دلار هستند .

اگر کسی بتونه از ایران یه فولکس قورباغه ای بیاره اینجا حول و حوش 5 میلیون تومانی می تونه آبش کنه .

زیاد پر حرفی نمی کنم تصاویر رو نگاه کنید . ( نظر رو فراموش نکنید )

 

 

 =============================================== 

حامد

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود 1387/06/30 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.mahmood-ghazi.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مطالب خوب و جالب توجهی داری به عنوان یه خبرنگار ورزشی ازدیدن وبت حسابی لذت بردم .و مطمئن هستم خیلی برای وبت زحمت میکشی.اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک میکنیم .مطلب جدیدی نوشتی برام کامنت بزار بیام ببینیم .برات ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم درتمامی مراحل زندگیت شاد باشی .........
و همواره مطالب جالب و قابل توجهی را تو وبتون ببینم
اگه دوست داشتی حتما درباره مطلب اخر نظر بده ...؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد