Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

نقض کپی رایت توسط شرکت مهاجرت اودیسه

سایت شرکت مهاجرت اودیسه بعنوان یکی از دیگر ناقضان قانون کپی رایت متاسفانه مطلبی که لینک آن توسط آقای رئوف برای ما ارسال شده بود و مدیر سابق وبلاگ بابک آنرا ترجمه و خلاصه کرده بود بدون ذکر نام وبلاگ و نویسنده در سایت خود قرار داده و فقط به ذکر نام یاهو بسنده کرده است . که این مطلب طی ایمیلی برای مدیر شرکت اودیسه ارسال شده است . متن نامه در ذیل آمده است . و در صورتیکه شرکت اودیسه توضیحی ارائه دهد آنرا در پستهای بعدی خواهیم آورد .

( با سلام به مدیریت شرکت مهاجرت اودیسه

متاسفانه در Search  هایی که در گوگل داشتیم شاهد آن بودم که سایت شرکت شما مطالب بلاگ ما را که در لینک ذیل خواهید دید : http://www.sask.blogsky.com/1387/05/26/post-81/

بدون کسب اجازه یا ذکر ماخذ براحتی حتی با تصویری که ما در وبلاگ قرار داده ایم در سایت خود استفاده کرده اید . دوست عزیز اگر ما در وبلاگ منبع را سایت خبری یاهو  ذکر کرده ایم که حتی شما نگاهی به آن نیانداخته اید منظور منبع انگلیسی آن بوده است و تمام مطالبی که در این بخش دیده اید خلاصه ترجمه 2 صفحه مطلب از سایت یاهو بوده است که ما انجام داده ایم ولی با کمال تاسف شما حتی بدون تغییر یک واو , تصویری را که ما از مکان دیگر مناسب این قسمت دیدیم و در سایت یاهو وجود ندارد و آنرا ما در پایان مطلب قرار داده ایم را هم در انتهای آن گذاشته اید و من نمی دانم وقتی شما حقوق عده ای که برای اطلاع رسانی تلاش می کنند نادیده می گیرید چگونه می خواهید از حقوق موکلین خود دفاع کنید .

آدرس لینک سایت خود شما :

http://wcoe.ca/index.php?option=com_content&task=view&id=146&Itemid=55

با نهایت تاسف :

سیاوش مدیر وبلاگ www.sask.blogsky.com )

نظرات 2 + ارسال نظر
داود 1387/06/27 ساعت 07:01 ب.ظ http://wegocanada.persianblog.ir

سلام به همگی ساسکاچوانیای گل
چند وقت بود بهتون سر نزده بودم. واقعاً جای تاسف داره که کسی که ادعای دفاع از حقوق دیگران رو داره، حق بقیه رو به این راحتی ضایع کنه!
به هر حال امیدوارم باز هم من و بقیه خوانندگان رو از ایالت خودتون بیشتر مطلع کنید.
موفق باشین

سلامت باشی آقا داوود گل ولی ما همیشه بهت سر می زنیم

مرسی حتما

سینا 1387/07/15 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.Wcoe.ca

با سلام
من مدیر وب سایت شرکت مهاجرت ادیسه می باشم.
دوست گرامی آقای سیاوش لازم به ذکر است که بنده ایمیلی از شما در این خصوص دریافت نکرده ام ، در غیر اینصورت حتما بنا به درخواست شما لینک سایت شما را نیز به عنوان منبع ترجمه خبر ذکر می کردم.
منتها آقای داود که وبلاگ ایشان پر است از کپی و Paste از سایت شرکت ادیسه براحتی در اینجا ابراز نظر می کنند و اساسا ایشان حقی ندارند که ضایع شود و من برای ایشان متاسفم.
منتظر
مدیر سایت شرکت بین المللی مهاجرتی ادیسه
admin@wcoe.ca

روز قبل از اینکه پست مزبوطه در وبلاگ قرار گیرد ایمیل به آدرسی که در سایت شما ذکر شده ارسال شد که تا کنون بی جواب مانده است .
با این حال متشکریم که در این قسمت توضیح لازم را ارائه کرده اید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد