Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

پوشش شبکه های تلفن همراه سسکچوان کانادا

پوشش شبکه های دیجیتال و آنالوگ تلفن همراه و اینترنت در استان سسکچوان کانادا

شرکت Sasktel )  http://www.sasktel.com ) پیش قدم و قدرتمند ترین شرکت ارائه خدمات اینترنت و تلفن همراه در سرتاسر استان پهناور ساسکاچوان می باشد .

این شرکت مخابراتی پوشش خود را در استان سسکچوان به حدی رسانده که نزدیک به 95% جمعیت این استان تحت پوشش خدمات اینترنت Wireless ( بی سیم ) قرار دارند و در هر کجای مناطق تحت پوشش این شبکه باشند می توانند با لپ تاپ خود ایمیلشان را چک کنند و به مرور صفحات آنلاین اینترنت بپردازند .

شریک تجاری شرکت ساسکتل هم تمامی مرزهای این استان را با کشور آمریکا پوشش داده است .

تصویر مناطق تحت پوشش شبکه ساسکتل را ملاحظه می فرمایید .

 

 

 

 

مناطق تحت پوشش شبکه Telus mobility در تصویر زیر مشاهده می کنید و نیاز به توضیح بیشتری ندارد فقط لازم به توضیح است که جز در دو شهر رجاینا و سسکتون پوشش این شبکه در سایر نقاط به صورت آنالوگ می باشد .

 

 

برخی شبکه های دیگر در این استان  مانند راجرز , فیدو , ویر جین موبایل و... نیز ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در این استان می باشند ولی به جز تعداد معدودی مانند ویر جین موبایل پوشش سایر شبکه ها در حد مناطق شهری سسکتون و رجاینا است .

 

پوشش شبکه راجرز

 

 

پوشش شبکه ویر جین موبایل

Saskatchewan & Manitoba

 

 

پوشش شبکه فیدو در طراف و خطوط مواصلاتی سسکتون و رجاینا

Saskatchewan

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال 1387/05/25 ساعت 01:14 ق.ظ

سلا م واقعا از این دقت نظره شما شگفت زده شدم اصلا فکر نمی کردم که روزی بتونم این مطلب دور از دسترسو بدست بیارم...اگر شما این وبلاگو برای ایالت های دیگر نیز تهیه میکردید اکثر مردم ایران مشتاق به مهاجرت می شدند چون از از طریق این وبلاگ اطلاعات علمی و اصولی می گرفتند هر چند که تا کنو نیز خیلی هارو مشتاق به این ایالت کم سروصدا کردید....اگر امکان داره در زمینه ی وامهای مسکن morgageدر این ایالت بیشتر توضیح بدهید...و همچنین اجاره ی یک سالن متوسط برای شروع یک کار اقتصادی...با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد