Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

مقایسه هزینه های زندگی در چند شهر مهم کانادا

در این پست به مقایسه هزینه های زندگی در چند شهر مهم کانادا می پردازیم . استان های شرقی کانادا در این مقایسه وجود داشته اند اما از آنجایی که هزینه های زندگی در آن استانها قابل مقایسه با این استانها که ذکر می شوند نبودند از آوردن آنها در این مقایسه خود داری کردیم .

نوار عمودی سبز رنگ ارقام شهر سسکتون را نشان می دهند و نوار های افقی زرد رنگ هزینه هایی است که در آن شهر سسکتون نسبت به سایر شهر ها شرایط بهتری دارد .

در کل غیر از اقساط سالانه بانکی ( قسط خرید خانه )  ساسکاتون از سایر شهر ها شرایط بهتری برای زندگی دارد .

امیدوارم این پست برای کسانی که قصد انتخاب استانی را به جهت اقامت دارند مفید واقع شود .

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 1387/05/20 ساعت 04:32 ب.ظ http://amirsk3000@yahoo.com

سلام
با تشکر ازشما به خاطر وبلاگ مفیدتون میشه لطفا در مورد امنیت ساسکاچوان هم مطلب بنویسید .من توی صف ویزای مهاجرت ازطریق skiled worker فدرال هستم و در فرم ثبت نام هم شهر مقصد رو وینیپگ عنوان کردم ولی هنوز مردد هستم .( به ساسکاچوان هم خیلی فکر میکنم ) میدونید من یک ذهنیت بد راجع به جاهایی که هزینه زندگی خیلی پایینه دارم و اون اینه که توی این استانها اولا کار کم هست دوم این که امنیت پایینه ( با توجه به آمار سایتهای کاریابی و آمار ارائه شده توسط دولت کانادا ) .مخصوصا با توجه به جمعیت کم این استان ها . خواهش میکنم شما که اونجا ساکن هستید و از نزدیک با مسائل و مشکلات اونجا آشنا ، بگید که این ذهنیت من تا چه اندازه درست یا به کلی غلطه .

سلام امیرعزیز
حتما پست بعدی رو به این قضیه اختصاص می دهم .
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد