Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

اهالی سسکچوان بخونند

 این وبلاگ یکماهه شد از بین ایرانیان سسکچوان جز 4 - 5 نفری که دوستان خود من هستند بقیه علیرغم اینکه میبینم از وبلاگ بازدید می کنند اما نه کامنت می گذارند نه ایمیل می زنند ...

 مثلا یکی از دوستانمون از رجاینا دیروز 2-3 بار وبلاگ رو باز کرده و خونده و بی نام و نشون خارج شده . دوست عزیزم من در ابتدای وبلاگم گفتم خیلی از دوستان شما در ایران منتظر نظرات , خاطرات , عکسها و .... از شما هستند . شما با تجربیاتتون می تونید آنها رو به آمدن به ساسکاچوان تشویق کنید یا حتی از آمدن بازدارید . پس مطالبتون را هرچند کم از این وبلاگ دریغ نکنید چون واقعا من به تنهایی از پس این همه پاسخ به ایمیل و مطلب نویسی بر نمیام... منتظر ایمیل و کامنت های بچه های ساسکاچوان هستیم  و بچه های ایرون هم بدونن اونایی که تو ساسکاچوان هستند به اندازه اونایی که در تورنتو , کلگری , مونترال و ....هستند با معرفتند و مطالب فراوانی رو بزودی در این وبلاگ مشاهده خواهید کرد.

ضمنا از دوستانی هم که از ما خواستند تبلیغات ایمیلشون رو به هر شکل در این وبلاگ بگنجونیم خواهش می کنم که از ارسال این ایمیل ها اجتناب کنند , چون این وبلاگ فقط جهت اطلاع رسانی به هموطنان عزیز داخل و خارج کشوره نه بیشتر .

نظرات 5 + ارسال نظر
abs 1387/05/14 ساعت 05:52 ب.ظ

دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید. آیا بهتر نیست به جای حمایت صرف از ساسکاچوان به طور کلی زاجع به مهاجرت ... کانادا...تفاوتهایش با آمریکا...حتی تجربه هاتون در یک جامعی ی جدید و مقایسه ی اون با ایران بپردازید. کسی نگفته تورنتو عالیه ونکوور محشره (ایرانی هاش با معرفت ترن) که شما در مقام وکیل مدافع ساسکاچوان عمل می کنید. بالا رفتن کامنت بستگی مستقیمی با استفاده ی مخاطب دتره. شما جنس مطالب رو از دفاع صرف از ساسکاچوان به مطالب مفیدتر تغییر بدید. کامنت هاتون زیاد می شه.
با آرزوی موفقیت روزافزون شما...

با تشکر از اینکه وبلاگ منو مرور کردید .

دوست من از تهران : عقل سلیم می گوید درباره آن چیزی اظهار نظر کن که اشراف کامل به آن داشته باشی .
لذا من هم با توجه به اینکه اطلاعاتم راجع به سسکچوان کامل هست فقط از همین استان خواهم نوشت .
از طرفی استان های دیگه به اندازه کافی وبلاگ های اطلاعاتی دارند . مثلا همین وبلاگ دکتر ملیحی پور از منیتوبا که شما از طریق اون به وبلاگ سسکچوان لینک شدید . یا وبلاگ از قلب کویر که در آن مرجان خانم از آلبرتا مینویسه , و تورنتو و ونکوور و ... هم جایه خود داره .
و اگر پست های قبلی منو مطالعه می کردید , می دیدید که رسالت این وبلاگ قصه نویسی و خاطره نویسی نبوده , ما فقط اطلاعات و آمار رسمی و اخبار جدید می دهیم , مخاطبان ما هم افرادی هستند که یا قصد مهاجرت به سسکچوان را دارند یا اونایی هستند که مهاجرت کردند یا دانشجویان و ... پس اگر خودتون رو در زمره مخاطبان این وبلاگ نمی بینید و یا به قول خودتون به دنبال مطالب مفیدتر ( خاطرات مهاجرت و ...) می گردید , من اجباری ندارم که به این وبلاگ بیاید .
دوست من اگر باز هم نقدی بر این وبلاگ داری ما با جون و دل می پذیریم اما شما خواسته خودتون رو از این وبلاگ در قالب نقد گنجوندین . چون چیزی که شما روش انگشت گذاشتین خط و مشی ماست و اونو ما تعیین می کنیم .
در مورد مخاطبان ما هم باید بگم اگر وبلاگ نویس بودید می دونستید که آمار 3500 بازدید برای ماه اول یک وبلاگ بسیار عالیه . علی الخصوص که من می بینم مخاطبان من از کجا هستند و دنبال چه بوده اند که به وبلاگ من رسیده اند و این وبلاگ با توجه به نیاز های آنها موضوع بندی میشه پس مشکل مخاطب نداریم .
در مورد کامنت ها هم . ما نیاز به کامنت نداریم و من روی سخنم با افراد مقیم سسکچوان بوده نه شما .

در پایان باز هم از توجه شما و اینکه برای نقد وبلاگ وقت گذاشتید متشکرم . امیدوارم مطالب بعدی مورد وثوق و رضایت شما واقع بشه .

شاهین 1387/05/16 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام جدا حال کردم فکر نمی کردم تو ساسکچوان ایرانی زیاد باشه من بدم نمیاد بیام اونجا فقط به نظرت جمعیت کم آذار دهنده نیست در ضمن به نظرت میشه با 30000 دلار یه کاری با درآمد معقول داشت منتظرم shahin20_20@yahoo.com

سلام دوست من
اینکه جمعیت کم آزار دهنده است یا نه بسته به اینه که به آرامش و آسایش علاقمندی یا به سر و صدا و شلوغی ؟ و این نظر شخصی چون اغلب کسانی که در این استان هستند از خوش برخوردی مردم اینجا و آرامش نسبی و شادی اینجا راضی هستند .
اما درباره سوال دوم شاید بتونید با اون مبلغ کاری رو شروع کنید اما با این پول نمی تونید با روش استانی وارد کانادا بشید. یعنی باید اول فکر ورود به کانادا باشید .
با احترام .

شاهین 1387/05/17 ساعت 03:28 ب.ظ http://WWW.SHAHINFAR.NET

سلام خیلی ممنون که جوابمو دادی منظورم ۳۰۰.۰۰۰ دلار بود من تمام مدارکم آمادست ولی راستش بین ساسکچوان و مانیتوبا گیر کردم واسه من درآمد و زندگی راحت خیلی مهمه .
نشکر میکنم از وبلاگ خوبتون

دوست عزیزم آقا شاهین البته که این مبلغ قابل توجهه و می توانید درآمد مناسبی با آن کسب کنید .
از طرفی بین منیتوبا و سسکچوان هم اگر در شک و تردید هستید باید بگم که من یک پست در مقایسه استان ها می نویسم و شما می توانید از آن کمک بگیرید
ولی می تونم اینجوری بگم که آقای ابوالحسنی که در پست آخر از ایشون نوشتم ساکن وینی پگ بودند اما سسکچوان رو ترجیح دادند و یکی خامهای مقیم سسکتون همین تازگیها از وینی پگ به سسکتون اومدند و ایشون معتقد بودند که گرچه استان منیتوبا از نظر مسکن ارزونتره ولی خوردو خوراک و خدمات اونجا گرونه و در کل سسکچوان رو ترجیح داده بودند و به تازگی به شهر سسکتون اومدند . من فعلا از نامبردنشون اجتناب می کنم .
ولی در کل می دونم که استان سسکچوان شرایط ویژه ای برای تازه مهاجران قائل هست که بقیه استان ها نیستند. از طرفی سسکچوان به دلیل داشتن منابع نفت و گاز که در پست قبل گفتم رتبه ششم جهان رو کسب کرده در سالهای آتی شاید آرزوی خیلی از مهاجران بشه . اما اون موقع احتمالا به این راحتی امروز دست یافتنی نخواهد بود .

سمیرا 1387/06/30 ساعت 04:04 ق.ظ

درود بر شما من فعلا از اهالی تهرانم نه سسکچوان امیدوارم منم بتونم به همراه خانوادم بیام به سسکچوان فقط خواستم از راهنمای و مطالب خوبت تشکر کنم ۶۰۰ تا سوال داشتم با دیدن وبت خیلی از جوابامو گرفتم بازم تشکر از نوع خییلییییییی

سمیرا 1387/06/30 ساعت 04:24 ق.ظ

یه سوال داشتم چقدر طول میکشه مهاجرت از طریق استان سسکچوان؟ و سوال بعدیم اینه که ما سرمایه اولیه داریم فقط مشکل مدیریت شرکت که باید ۳سال باشه ایا راه حلی برای این هست یا نه؟ مرسی اگه راهنمایی کنید

حتما در پست های بعدی پاسختون رو خواهم داد سمیرا خانم .
ممنونم از اظهار لطفت . این وبلاگ متعلق به همراهانی چون شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد