Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

Saskatchewan -- life, work & business

وبلاگ کار , زندگی , بیزینس در سسکچوان

عکسهایی از شهر سسکتون

به لطف خانم بخارایی ۳ ساعت بعد از نوشتن پست قبلی این عکسها از طرف ایشون به دستم رسید که واقعا جای تشکر داره من به نمایندگی از همه خوانندگان وبلاگ در ایران و سایر نقاط دنیا از خانم بخارایی تشکر می کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم 1387/04/20 ساعت 03:57 ق.ظ

من و دوستم در ایران وبلاگ شما رو می خونیم . شاید تا چند وقت دیگه که کارامون درست شد با خانواده بیام ساسکاچوان از شما برای این وبلاگ ممنونم چون شاید ۵ ماه بود ما دنبال یه سری اطلاعات درست و حسابی به فارسی راجع به ساسکاچوان می گشتیم ولی نبود.
اما یه دفعه دیروز به وبلاگ شما رسیدیم ....Wowww خدارو شکر.
از همه افرادی که در ساسکاچوان هستند خواهش می کنم با این وبلاگ همکاری کنند . تا افرادی که تو ایران به اطلاعات اون نیاز دارند . از کمی اطلاعات به سمت بقیه استانها نرند ...
باز هم از وبلاگ خوبتون ممنونم . همینطور از خانم بخارایی ممنونم. امیدوارم باز هم از این کارها بکنند .

علی 1387/04/20 ساعت 05:02 ق.ظ http://www.malihipour.blogfa.com/

سلام آقا بابک!
ظاهراً آدرس ای-میلی که در این وبلاگ داده اید کار نمیکند. ای-میلی که دیروز برای شما فرستاده بودم برگشت خورده!
فعلاً خدانگهدار

حق با شماست آقای دکتر یک اشتباه تایپی توش هست . درستش اینه .
ممنون می شم اگه دوباره ایمیل رو بفرستید saskinfo@ymail.com

مرجان 1387/04/20 ساعت 07:05 ق.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com/

بابک جان من اصلا از وجود چنین وبلاگى هم خبر نداشتم، اگه هم نمیگفتى شاید پیداش نمیکردم، خوب شد که اومدى معرفیش کردى، من هم لینکت رو میذارم هم میذارمش براى بچه ها که اگه دنبال مهاجرت استانى باشن، شما هم یک زحمتى بکشى و کمکى یا راهنمایى تونستى بهشون بکنى.

ممنونم، لطف کردى

شاد باشى

نخودی 1387/04/21 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.nokhode-ash.blogfa.com

سلام از وبلاگ مرجان میام...میخواستم اگه لطف کنید در پست بعدیتون راجع به ویزای دانشجویی و طریقه گرفتن ویزای دانشجویی برای دانشگاه های ریجاینا و سسکتون و مخصوصا شهریه هاشون و رشته هایی که ارائه میدن صحبت کنید...
به نظر میاد از جاهای دیگه کانادا ارزونتر باشه!پیشاپیش ممنون!

ندا 1387/04/22 ساعت 12:56 ق.ظ

میشه راجع به آب و هواش هم کمی توضیح بدید .من شنیدم خیلی سرده

آذین 1387/04/22 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.psa.blogsky.com

سلام

وبلاگ بسایر بسیار جامع و مفیدیه...ممنونم که به ما هم معرفیش کردین. امیدوارم بتونیم با کمک هم اطلاعات مفیدی در اختیار همه بذاریم.

Mohammad 1387/04/23 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام من محمد هستم ۱۷ ساله از تهران
آقای مهندس ممنون از وبلاگتون
راستی نظراتتونم در سایت آقای لطیفی مطالعه کردم
www.mlatifi.blogfa.com
خودتون رشتتون چیه؟
چند ساله اونجایید؟
برای تحصیل رفته بودید که ماندگار شدید؟
و توضیحات اضافی .... اگر ممکنه ممنون می شم
با تشکر
محمد تقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد